[Epitesz-barkacs] garazs/muhely villanyszereles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Júl. 3., Sze, 10:01:17 CEST

Vajk Fekete wrote:
> Ugy tunik lapos szeles kabelcsatorna lesz. Tegyek bele mbcu-t sok
> penzert,
> vagy van valami trukk amivel nem omlik ki belole az 5x3 mcu amikor
> leveszem a tetejet?

Eloször is fehér, zárt kábelcsatit használnék ebben az esetben.
www.hydrotherm.com

Régen kaptam ezekhez betétlemezeket, amiket bepattintva a kanócok benntarthatók
a fedél nélküli esetre is. De csinálni se gond, ha nincs más lehetoség.

Jó széles, lapos kábelcsatik is vannak. Nem kell kábeleket (köpennyel rendelkezo
többeres vezetékeket) belerakni, hanem simán a megfelelo huzalokat. Szerintem
jobb, ha hajlékony kanócok mennek benne, mintha tömör.