[Epitesz-barkacs] video szerkesztő

Peter Princz princzp at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 15:57:35 CEST

Szia,

most nem tudom megnézni, tanfolyamon ülök, de biztos hogy valamit rosszul
csinálsz.
Szerintem nem kell egyéb ötlet, avidemux-szal mennie kell.
Ha ugyanazt a file-t írja vissza, akkor nem filter-ként alkalmazod a
stream-re, ahogyan a leírásban linkeltem.

Még egyszer:
http://askubuntu.com/questions/83711/how-can-i-rotate-a-video

open the video, select a new video format, don't choose copy, then click on
Filters, scroll down until you see rotate. Add it, slecet the right angle,
and finally, select preview, and ok.

Finally, file, save, save video, and your are done.

Továbbra sem írod milyen OS-ed van, felteszem windows, és felteszem ott is
mennie kell.

Nekem linux-on, 90 fokkal simán megy, nem látom okát, hogy windows-180 fok
paraméterekkel ne menne.

P.