[Epitesz-barkacs] video szerkesztő

Peter Princz princzp at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 16:54:48 CEST

Szia,

mégis meg tudtam nézni a szünetben, van admin jog a tanfolyami gépre és
úgyis újrahúzzák.
Tehát most win8-ra feltettem egy avidemux-ot, kerestem egy video filet a
gépen és megfordítottam fejjel lefele úgy, ahogyan a leírásban linkeltem.
Működik. A 2 filet feltöltöttem egy tárhelyre, remélem elérhetőek.

https://docs.google.com/file/d/0B_GUuEemS4vfbkdDU05sVHdnRVk/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B_GUuEemS4vfNmg3NG9wdlM4VFk/edit?usp=sharing

P.