[Epitesz-barkacs] video szerkesztő

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2013. Júl. 11., Cs, 12:10:38 CEST

> Pont ez az amit nem értek.
> Ha behívok egy avi-t akkor van valamilyen video és audio kódolása.
> Mi az ami miatt nem tudja ugyanolyan formában vissza írni ?

Nem tudja, ha bármit változtatsz rajta. A videóban nincs benne, hogy
milyen paraméterekkel tudnál ugyanilyet csinálni, azt legfeljebb
megtippelheted. Ha nem akarok vele tökölni, akkor XVID tömörítést
szoktam beállítani, egy menetben, négyes Q faktoral.

> Behívok egy mp3-at szerkesztem majd save.
> Nem kérdez, nem okoskodik, hanem visszaírja ugyanolyanba.
> Ezt miért nem tudják a video programok ?

Annak könnyű, az MP3 kb. egyetlen paramétere a bitsebesség, az meg bele
van írva. A videó tömörítőknél sokkal több a trükközési lehetőség, de a
szabványokban csak az van leírva, hogy hogy kell megjeleníteni, nem az,
hogy hogy kell csinálni.

Palasik Sándor