[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Júl. 11., Cs, 21:37:43 CEST

Nem volt legszennyezes? Ne mond mar. Szilard burkolatu utak nelkul
szerinted mekkora volt a por? Szen es fafutes mellett milyen harmatos friss
a levego? Nekem a nagypapam meg egy tanyan elt a varostol jopar
kilometerre, volt szerencsem megtapasztalni azt a vilagot. Mi mar
eletunkben nem leszunk olyan koszosak, mint ott egy nap alatt siman lett az
ember.

Vajk