[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2013. Júl. 12., P, 06:13:43 CEST

Szervusz Vajk!

> Nem volt legszennyezes? Ne mond mar. Szilard burkolatu utak nelkul szerinted
> mekkora volt a por? Szen es fafutes mellett milyen harmatos friss a levego?

Ne mondd nekem, hogy az ugyanaz, mint a korom, NOx, CO, ipari eredetű
por stb. Ráadásul kőzeti eredetű por mindig volt, az nem okozott
allergiát.
Mondjuk a fatüzelés érdekes kérdés, különösen, amikor kémény sem volt.
Voltam ilyen házban működés közben: kb. másfél méter fölött csak füst
van, nagyon durva. Nyilván ez már nem volt egészséges, de allergiát
biztos nem okozott, inkább más nyavalyákat. Mint ahogy a dohányzás sem
allergiát okoz.

szia: Balázs