[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2013. Júl. 12., P, 06:08:00 CEST

Szervusz Attila!

> Tehát azt állítod, hogy attól lesz allergén egy virágpor, hogy a virág, mely
> termelte, milyen légszennyezettségi körülmények közt nőtt?

Úgy tudom, hogy a virágnak még mindegy, de a szálló virágpornak már
nem. Meg eszünk csomó vegyszert, azok módosítják az immunrendszert.
Meg nem kaptuk meg a koszterhelést gyerekként, amire az ember ki volt
alakulva.

Különben nem tudom, ki tudja, mi az a pollenallergia. Én tudom. Ha az
emberek ilyen arányben, mint ma minden nyáron ilyen tüneteket
produkáltak volna, amikor szinte mindenki a földeken dolgozott, ezek
kb. mind kiestek volna a munkából, kipusztult volna az emberiség.

De nem csak én jöttem erre rá, a statisztikák is azt mondják, hogy az
utóbbi évtizedekben lett ez népbetegség. Civilizációs ártalom.

szia: Balázs