[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Júl. 12., P, 14:49:47 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2013.07.11.:
> 2013.07.11. 21:55 keltezéssel, Cser Tamas írta:

> Valahogy mégis megmásfélszereződött az átlagéletkor párszáz év alatt.
> 200 évvel ezelőtt te is az örök vadászmezőkön lennél már az
> infarktusoddal...
> A génhiba miben nyilvánul meg szerinted?

az én mai állapotomra való visszajavulásomat  egy 160 éves
és egy 130éves  gyógyszer segíti, a 2003. ősztől kapott
(kórházi) gyógyszerekből 4éve ismert gyógyszerek nem javítottak,
és 2004 tavaszán amikor féloldalt le is bénultam, akkor
egy másik 4éve ismert gyógyszerre cserélték, de az is csak rontott

2004 nyarától (egy általam összeállított kombináció alapján) javultam