[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2013. Júl. 12., P, 14:59:08 CEST

2013.07.12. 14:49 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> az én mai állapotomra való visszajavulásomat  egy 160 éves
> és egy 130éves  gyógyszer segíti, a 2003. ősztől kapott
> (kórházi) gyógyszerekből 4éve ismert gyógyszerek nem javítottak,
> és 2004 tavaszán amikor féloldalt le is bénultam, akkor
> egy másik 4éve ismert gyógyszerre cserélték, de az is csak rontott
>
> 2004 nyarától (egy általam összeállított kombináció alapján) javultam

Latom veled nem erdemes vitazni, mert mindig elokerulnek mindenfele
meghokkento
ervek a Rodolfo-kalapodbol. En csak arra celoztam, hogy tul sem elted
volna az infarktust
200 eve, nemhogy javulni elkezdeni barmi eselyed lett volna. Tettek
volna rad piocat,
meg szenteltvizet, majd a borbellyal eret vagattak volna rajtad, es
nagyjabol ennyiben
ki is merult volna a dolog, nem szivkateterezes meg bypass mutet.