[Epitesz-barkacs] Dohos ágy szagtalanítása

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Júl. 19., P, 09:44:50 CEST

>   Vegyszert tudtok ajánlani egy ilyen mosáshoz? Ami nem bántja
> a kárpitot, de fertőtlenít/illatosít? (Bár gondolom, ezek egymást
> kizáró feltételek.)

Régi szekrényt lakkbenzines ronyggyal át lehet dörzsölni és attól kipusztul
belőle a dohosságot adó gomba.

Esetleg kompresszorral kifújni a belsejét és nitró hígítóval az egészet
belocsolni az mindent kiöl és maradéktalanul elpárolog, csak közben még
véletlenül se legyen szikra/láng :)
Majd valami öblítős illatosítóval átkefélni.
De én továbbra is azt látom, hogy amennyit ráköltesz pénzt meg időt, nem éri
meg.

zsolt