[Epitesz-barkacs] Dohos ágy szagtalanítása

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Júl. 19., P, 09:57:25 CEST

   Az idő, amit eltöltök vele még elmegy. Az anyag
ne kerüljön sokba.

   Nemrég egy szekrénysort tuningoltam hipóval.
Adtam neki rendesen, majd megfulladtam, ahogy
néha letüdőztem a permetet. :D (3 dl hipóhoz kb.
1 dl vizet adtam) Most az erkélyen szárad és
szagtalanodik majdnem egy hete. Ha be tudom
majd vinni a lakásba, akkor jöhet az ágy... :D
   Ennek is nekimennék hipóval (mármint a kárpitnak
is), de az tönkrevágja a színeket. Az említett
"konfiguráció" hatására a kék színű rongyok pár
perc alatt világoskékre majd fehérre változtak. :D

     Üdv.: Horváth Zsolt