[Epitesz-barkacs] garazs/muhely villanyszereles

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Júl. 19., P, 12:10:05 CEST

Eljott a bevasarlas es felszereles napja. (Holnap)

 - Lapos kabelcsatorna lesz, 40x14 vagy 50x20 ? maximum 18db 1.5mcu, de
inkabb kevesebb
 - Konnektorokhoz vigyek 2.5-ost? Ugy tunik tokre felesleges, max tavolsag
az elosztotol 14 meter.
 - X alaku ize, sarokelem meg hasonlo szepsegeket senki nem tart, de van
tapasztalatom kabelcsatorna faragasban.
 - kabelcsatorna le lesz festve diszperzittel

Azt almodtam, hogy plafon alatt 10 centivel korbe megy a lapos vastag
csatorna. Nehol vannak rajta dobozok, amin at van fuzve minden, es a
dobozbol fuggolegesen lejon egy kicsi csatorna a kapcsolohoz, konnektorhoz,
vagy megy felfele a plafonra a lampahoz, konnektorhoz.

Viszont igy ha lesz kulon gyengearam, azt hol a feneben vezetem? Akar
alatta, akar felette, hogyan tudja kulturaltan kikerulni a 230V cuccokat?

Vajk