[Epitesz-barkacs] garazs/muhely villanyszereles

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2013. Júl. 19., P, 12:16:50 CEST

2013.07.19. 12:10 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> - Lapos kabelcsatorna lesz, 40x14 vagy 50x20 ? maximum 18db 1.5mcu, de
> inkabb kevesebb

Vilagitashoz sztem tokre eleg az 1-es vagy a 0,75-os.

>  - Konnektorokhoz vigyek 2.5-ost? Ugy tunik tokre felesleges, max
> tavolsag az elosztotol 14 meter.

En vinnek, nem sokkal dragabb az sem, es te azert uzemeltetsz
2 kW-osnal erosebb gepeket is neha.

>  - X alaku ize, sarokelem meg hasonlo szepsegeket senki nem tart, de
> van tapasztalatom kabelcsatorna faragasban.

Barmilyen hajlekony muanyagot megfelelo hosszura levagva, be lehet
a csatornaba a vezetekek fole pattintani. Ad absurdum maganak a
csatornanak a fedojepbol egy akkora darabot.

>  - kabelcsatorna le lesz festve diszperzittel
>
> Azt almodtam, hogy plafon alatt 10 centivel korbe megy a lapos vastag
> csatorna. Nehol vannak rajta dobozok, amin at van fuzve minden, es a
> dobozbol fuggolegesen lejon egy kicsi csatorna a kapcsolohoz,
> konnektorhoz, vagy megy felfele a plafonra a lampahoz, konnektorhoz.

Kell a doboz? Szep az ugy is, ha neki van koppantva az egyik csati a
masiknak, kotes
pedig nem lesz ha jol ertelmezem, minden eret le tudsz huzni egyenesben.

> Viszont igy ha lesz kulon gyengearam, azt hol a feneben vezetem? Akar
> alatta, akar felette, hogyan tudja kulturaltan kikerulni a 230V cuccokat?

Van olyan csatorna is, ami belulrol el van szeparalva egy elvalasztoval
2-3-X rekeszre.