[Epitesz-barkacs] garazs/muhely villanyszereles

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Júl. 19., P, 13:11:17 CEST

Azt már Te tudod, mi a csatorna/szerelvény helyzete. Létezik az a
csatorna, sok helyen használják, ami falon kívül megy körbe a szobán
asztal magasság fölött, olyan széles mint egy konnektor meg még egy
kicsi, és bárhol meg tudod szakítani a fedelét, és oda rakni olyan
szerelvényt ami kell, kapcsoló, koax, UTP, akármi létezik hozzá.

Gábor