[Epitesz-barkacs] garazs/muhely villanyszereles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Júl. 19., P, 13:45:54 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Valóban, egész esztétikus megoldások is vannak.

Erről jut eszembe, hogy egyszer ismerős megkért, hogy találjam ki neki az
irodában (lakótelepi lakás) mindenféle vezetékeknek az esztétikus
körbevezetését. Nem, mintha ez az én műfajom lenne, de adtam egy tippet, és
ráharaptak:

A fal tövében felcsavarozott fa sötétre pácolva, valami tizencenti széles, és kb
3 centi vastag. Belül üreges, ott van kábelcsatorna. A különféle konnektorok,
csatlakkozási lehetőségek közvetlenül ennek az alul körbefutó fának ütköztetve
vannak szerelve.

Nem én csináltam, csak a tippet adtam. Bevált nekik. A fa egyfajta
szegélylécként fut körbe, tehát ott is van, ahol nem megy semmiféle kanóc. Mivel
a betonba nem lehet semmit besüllyeszteni egyszerűen, minden konnektorféle falon
kívüli. A kötések a fában vannak, ha vannak, de nem tudom, hogy oldották meg.

Az igaz, hogy a világítás kanócai nem itt mennek, az már adott volt a
lakótelepen. Szóval ebből a szempontból lehet, hogy nem jó ide.