[Epitesz-barkacs] garazs/muhely villanyszereles

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Júl. 19., P, 14:20:30 CEST

Alulra semmikepp nem tehetem, ez egy pinceszintu valami, akar viz is lehet
pekkes esetben a padlon.

A parapetcsatornat ismerem, de azt derekmagasan szokas vezetni, az egy
elegge ertekes hely egy muhelyben. Ott lehet a gepeket a falhoz tolni hogy
ne legyenek utban, asztal, stb.

Azert akarom fent vezetni, hogy barhol tehessek pl polcot a falra. Majd
mutatok fotot.

Vajk