[Epitesz-barkacs] garazs/muhely villanyszereles

szlretro szlretro at freemail.hu
2013. Júl. 20., Szo, 23:51:49 CEST

Hello jhidvegi,

2013. július 19., 15:02:24, írtad:

j> Vajk Fekete wrote:

> [...]

j> És ha ugyanezt magasra tennéd, de úgy, hogy még a földön állva el tudd érni? Ha
j> jól sejtem, eleve nem valami ménkű magas az egész. Kb 2 m magasra simán fel
j> tudsz nyúlni, ha pl a konnektorba kell valamit bedugni.

j> Amúgy még egy ötlet, én megvalósítottam:
j> Van valami asztalféle biztos, amin alapvetően dolgozol majd.
j> Mindenféle kézi gép szokott kelleni. Én ennek a (nálam) satuasztalnak az
j> oldalára a munkaoldal felőli részére felraktam pár csoprotos konnektort, így
j> most van valami tizenvalahány lyuk, amibe bele lehet dugni a különféle kézi
j> masinákat. Szinte mind tele van. Egy közös kanóc megy belőlük egy konnektorba,
j> amiből villámláskor simán kihúzom a dugót, és így csoportosan vannak
j> leválasztva.

j> Jó, megnézem (megnézzük).

j> Keresztezés: szerintem, ha bármilyen kábelcsatornából megy mondjuk egy hálózati
j> feszre, egy meg mindenféle jelvezetékekre párhuzamosan, akkor annak nincs nagy
j> meló vonzata, hogy keresztezéskor a beton azon a részen meg legyen vésve, és ott
j> a másik csatorna alatt bújjon át az adott vezeték. Még védő valamit is lehet rá
j> tenni. Pl az a műanyag spirálféle utólag is rárakható a szükséges darabon, nem a
j> vége felől kell ráhúzni. Nem tudom sajnos, mi a neve, de egész jól véd
j> mechanikai behatások ellen, és összefogja a madzagokat, akármennyit.

j> Végülis ennek vagy hasonló védőrétegnek a felhasználásával, ha van hely, a másik
j> kábelcsatorna kábeleivel keresztezve is átvihetők a vezetékek vésés nélkül is.
j> Meg szóba jöhet egy elválasztó lemez berakása is, ami annyiban tér el a
j> bapattintott, kiesést gátló lemeztől, hogy ez kábelcsatorna-hosszirányban lehet
j> nagyobb.

j> A keresztbe menő vezetékeknek nem simán bevágást kell alkalmazni, hanem kis
j> helyen bevág, aztán hosszában csinálni fészket a kábelcsati oldalában, így az
j> átvitt vezetékek nem akarnak kiesni. (Nem tudom, mennyire érthető, lerajzolom.)

j> hjozsi

Jozsi otletet javasolnam en is: a mi mellekepuletunk varroda volt
regebben es a plafonon futo kabelcsatorna melletti aljzatokba voltak
dugva a gepek (nem lattam, csak meseltek). Elerheto, nincs tul nagy
belmagassag.
Annyira bejott ez a dolog, hogy mikor irodat csinaltam, ezt az egyet
meghagytam. Holnap ha tudok, keszitek kepeket.
Kb. ugy kepzeld el, mint a kezi automosoban is fentrol jon le a
nyomocso (csak nalam nem forog korben :))) ).

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"