[Epitesz-barkacs] Fw: postaláda

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Júl. 25., Cs, 21:01:59 CEST

Közben rátaláltam (sajnos magamtól nem jutott eszembe), hogy esztergán
szemből befogva használnak központfúrót, abból lehet alkalmas méretű.
Babrás munka, de ha az ellipszis alatt már néhány mm-re be tudok vele
fúrni, akkor folytathatom rendes spirálfúróval is. Most már csak az a
kérdés, hol jutok hozzá és mennyiért?

Üdv
pi