[Epitesz-barkacs] postaláda

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Júl. 25., Cs, 21:33:43 CEST

Ez a trükk a mélységállítóval nem jutott eszembe! Természetesen van rajta hasítóék de legfeljebb szétszedem:).  Egyelőre nem látom, hogyan rögzíthetném a talpát.
Tényleg nem akarom leszerelni a deszkát, de további nehezítés is van a dologban: a kaput sem akarom levenni, tehát az egész munkafelület függőleges.
Az oka prózai: qrva nehéz a kapu, ha vissza is tudom tenni, másnap nem biztos, hogy föl tudok kelni ...

Üdv
pi