[Epitesz-barkacs] SOS AC motor gond

Szali Sandor szali.sandor at gmail.com
2013. Júl. 27., Szo, 21:41:04 CEST

Sziasztok,
Lecci ha tudtok tippeket, biztatast,
mit csinaljak, aggodjak-e, 820 km-re vagyok Söldenben, a KRAFTSTOFFPUMPE a 94es A Vectraban [C20NE motor] megadta magat, megszakadt, kiszedtem, javitasi lehetoseget nem latok, megutogettem, megjott az 1.2 ohm ellenallasa, most megy, de szamitsak vajon 10-20 ora uzemre, vagy a vilag vegen valahogy keritsek egyet, kb. az autom erteken?

megutogetni persze csak kiszedett allapotban tudom.

Elore is koszi ha valakinek ha valakinek volt mar ilyen tapasztalat es megosztana,
udv,
--------- következ? rész ---------