[Epitesz-barkacs] provédős csapágy

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 12:49:17 CEST

Sziasztok!
Szia Zsolt!

Én csak kérdeztem néhány dolgot!
A válaszokat Te magad adtad meg magadnak!

Te szórakozásból is szétszedheted a motorblokkot és a munkaidődet nem
számolod.
De, ha nekem lenne ilyenem, akkor én javíttatni vinném.
Ahol lehet, a munkadíj többe kerül, mint a drágább csapágy.

A szerszámokkal meg az a helyzet, hogy, ha szükség van rá, akkor szükség
van rá.
Például le kellett cserélnem télen az autó kerekét, mert még az volt rajta,
amelyiken
a nyári gumi volt. Az autóhoz kapott kulcs meg pont akkor ment tönkre. Ha ez
valahol az út szélén történik, az sokkal kellemetlenebb, mint otthon.

A ruhával kapcsolatban nem egyezik a véleményem a tiéddel.
A lábam nagyon kényes, szereti a kényelmes cipőt. Nagyon nem szereti a
műbőrt.
Emiatt vannak olyan cipőim, amelyek 10 évesek is elmúltak.
Persze másikban gyalogolok és másikban vagyok a munkahelyen.
Szóval, a kímélet miatt annyi idősek.

De a női divatnál teljesen érthető, hogy megveszik a legolcsóbbat, mert csak
néhányszor húzzák fel és már nem divatos. Persze, aki nem divatozik és
mégis csinos...

Üdv. Tibi