[Epitesz-barkacs] provédős csapágy

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 13:01:43 CEST

Hali!

Ezzel messzemenően nem értek egyet. Az 5x drágább az nem azt, vagy nem csak
azt jelenti, hogy ötször tovább tart. Ha csak ennyi lenne a különbség,
akkor még akár helytálló is lenne az okfejtésed, ha a járulékos költségeket
nem számoljuk. (Ami viszont gyakran hiba.). De nem ennyi a különbség.
De akár tekintsünk el attól, hogy egy 30 ezer forintos igazi bőrcipő
ezerszer kényelmesebb általában egy párezer forintos kínai cuccnál,
márpedig kevés pokolian rosszabb dolog van, mint egy rossz cipőben lenni.
Viszont a minőség általában a meghibásodás mértékében és váratlanságában is
jelentkezik. A cipős problémánál maradva, nem mindegy, hogy az idők során
látod, hogy kopottabb, gyűröttebb lesz a bőr, meg kicsit nyúlik a
főzőlyukaknál vagy pont a nagy randi előtt leesik az egész talpa. Márpedig
tapasztalatom szerint az olcsóbb cuccokkal ez szokott lenni a baj.
Szerszámra ugyanez igaz. Ráadásul műszaki cikkeknél gyakran az sem mindegy,
hogy a meghibásodás viszi-e magával a fél háztartást. Lásd pl. "killer" PC
tápok mondjuk.

Szabolcs