[Epitesz-barkacs] provédős csapágy

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 16:09:48 CEST

Sziasztok!

Akár ugyanolyat, többször, ha megéri.
1983-ban volt társam a Kandón, aki többször meg tudta venni ugyanazt a
cipőt.
"Még időben" elrepedt a talpa. Visszavitte, kicseréltette ugyanolyanra.
Amikor a garancia vége közeledett, akkor újra elrepedt a talpa és újra
visszavitte.
Több évig ugyanolyan, de új cipőben járt.

Csak akkor még nem Kínában gyártották ezeket, ahol egyszer gyártanak egy
szériát és soha többet.
Vagy soha többet nem hoznak ide belőle.
Mintha a Balha közelében lett volna egy maszek cipész.

Üdv. Tibi