[Epitesz-barkacs] provédős csapágy

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2013. Jún. 5., Sze, 16:20:21 CEST

2013.06.05. 16:09 keltezéssel, Varga Tibor írta:
> Akár ugyanolyat, többször, ha megéri.

Egy olyan cipő gyártásában, aminek a garancia előtt a talpa szétmegy,
hány mérnökóra van az ergonómia oltárán feláldozva?
Biztos csak én vagyok ilyen érzékeny, de nekem szar cipőben megfájdul
a térdem és a gerincem.
Ugyanez az elv egyébként szerszámgépeknél meg akár egy csapágynál is.
Egy szar olcsó gépet nem kényelmes fogni, használni, aztán ha épp a
racsnija romlik el, akkor eltöri a kezedet. Nekem már ficamította
ki az ujjamat olcsó fúrógép. 4 hét gipszsín.