[Epitesz-barkacs] provédős csapágy

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Jún. 29., Szo, 11:38:58 CEST

Hi,

SZIGETI Szabolcs a következőt írta ekkor: 2013. június 5. 13:01:43
> De akár tekintsünk el attól, hogiy egy 30 ezer forintos igazi bőrcipő
> ezerszer kényelmesebb általában egy párezer forintos kínai cuccnál,
> márpedig kevés pokolian rosszabb dolog van, mint egy rossz cipőben
lenni.

Ööö... izé... régi a téma, de most értem idáig... szóval van egy ősi kínai
mondás, hogy a legfontosabb, hogy az embernek legyen egy kényelmes
ágya és egy kényelmes cipője, mert ebben a kettőben tölti el a teljes
életét... :)

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor