[Epitesz-barkacs] árvíz

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Jún. 8., Szo, 20:05:42 CEST

Azok a "szakemberek" eddig még mindig Szakembereknek bizonyultak, és az
is biztos, hogy folyamatosan felülvizsgálják az eddigi álláspontokat.
Éppen azért, mert szakemberek. Nem hiszem, hogy az elmúlt évtizedekben
mindenféle kormány maszatolásának eredményeként alakult ki az az
érzésem, hogy a környező országokban, akár feljebb vannak a vízfolyás
szempontjából, akár lejjebb tőlünk, rendszeresen több emberéletet
követelt az ár, mint nálunk. Magyarország mindig is nagyon ki volt téve
az árvizeknek, és éppen ez késztette arra a vízügyet, hogy megtanulja,
mikor mit kell csinálni.

Ahogyan nem kell mindig mindenkinél különbnek gondolni magunkat, éppen
olyan hibás megközelítés az, hogy nálunk mindig minden sz at r.

Üdv
pi