[Epitesz-barkacs] árvíz

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Jún. 8., Szo, 21:32:06 CEST

ha az "Áder levonta a tanulságot" vezeti az árvíztudományokat, és a
szakemberek eddig
nem ugathattak bele a gátépítések koncepciójába, az én olvasatomban a
"nyakát behúzó", "megélhetési tudományt" jelenti

~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://hvg.hu/itthon/20130608_Arviz_Ader_levonta_a_tanulsagot

A mostani árvíz egyik tanulsága, hogy a jövőben rekordmagasságú,
szélsőségesen gyors folyású vizekre lehet számítani, és a korábbi
legmagasabb szinteknél is magasabb vízállások ellen kell majd
védekezni az ország számos pontján - mondta Áder János köztársasági
elnök Kisorosziban.

A kisoroszi leszállás után nyilatkozó Áder János hangsúlyozta, hogy az
eddig mért legnagyobb értékeket meghaladó víztömeg elleni védekezés
most is extra nehézségeket okoz. Az áradat levonultát követően
tartósan meg kell erősíteni a védvonalnak azokat a részeit, amelyek
most gyengének bizonyultak - tette hozzá.