[Epitesz-barkacs] árvíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Jún. 8., Szo, 22:11:19 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> "Szállj ki és gyalogolj!"

Ez volt a cél. Jó hely, ahol meg akartam állni. Még fent a 6-os úton, senkinek
nem lettem volna útban.

> Gyalog a Vágóhíd utcai aluljárón át, kocsival a 6-osról a Gyár utcán
> át lehet eljutni a Vasmacskáig. Az működött még a délután, de a

Persze, biztos meg lehetett volna oldani, tudom a járást, de attól még ez
bepöccentett.

Azt a nagy keresztbe homokzsákrakást láttam akkor, amikor építették. Akkor még
nem volt lezárva a vágóhíd utcai aluljáró, és a víz is még annyira lent volt,
hogy a dunapartot nem öntötte el egyáltalán.

Nem mondhatnám, hogy szakmabeli lennék :), de nem sok értelmét láttam ennek a
bazi homokzsák-gátnak. Ha ezt a szintet elérné a duna, a túloldalról is
megjelenne. Na jó, lehet, hogy kellene neki még 10-20 centi, de hogy
mellmagasságig...