[Epitesz-barkacs] árvíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Jún. 8., Szo, 22:23:40 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Én nem szinteztem, csak tapostam :-)
> Van egy körgát a gyárak mögött, azon megy egy bringaút. A Kompház
> bejáratától érezhetően fel kell kapaszkodni a csatművek gépháza mellé.
>
> Szerintem az a sok hozzá nem értő amatőr árvízvédelmis csak tisztában
> van a terepszintek magasságaival.

Na jó, legyen. Én arra csak sétálni szoktam. Nem csatmű van ott, hanem vízművek
az élesztőgyár vagy mi a fene előtt. Balra befordulva a vízművek területe után
ott a duna megint. A múltkor oda is elsétáltam, ott is jó magasan állt a víz.

Lehet, hogy a Gyár utcán nem folyna végig. Talán az aluljáróba való beömlést
akarták elkerülni, nem?

Na mindegy, kupufogtam magam, most már kussolok.