[Epitesz-barkacs] árvíz

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Jún. 10., H, 06:31:16 CEST

Igy legyen lotto otosom! :)))

Epp a napokban irtam ugyenezt az Elektro-etc listan. Ime:
"[Gyorujbaratnal ...] az árvízi védművek felújításának első lépéseként
ugyanis pont az árvíz előtti hetekben bontották el a töltés egy részét,
így egy félig már ellapátolt gátat kell most gyorsan újból felhúzni."

Hmmmm! Valami itt nekem nagyon nem gromek:
1. Az utobbi 10*x ev "legvizesebb", legcsapadekosabb tavasza van mogottunk;
2. kozeledik Medard.

Es a "szakemberek" azt remeltek, hogy na, most akkora szarazsag jon,
hogy nosza, most szedjuk szet azt a gatat. Nem am juliusban vagy
augusztusban.

Igaz, en nem vagyok szakember.

Karoly