[Epitesz-barkacs] Ujraszigeteljem?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2013. Jún. 12., Sze, 13:02:44 CEST

> ha  szar a vizszigeteles a falban, akkor vizszigetelest kell csinalni.
> minden mas csak atmeneti ganyolas. mint amikor szar az alapjarat a kocsin,

Azért van megoldás. A mi házunk szintén régi, és utólagos
vízszigetelést nem tudtunk rakni a falakba. Mielőtt megvettük, bent
beton volt + PVC rajta, mindenütt jött le bent a vakolat, mert a falak
fölszívták a vizet, ami nem párolgott ki a padlón keresztül.
Páraáteresztő padlóburkolat készült mindenütt.

Részletesebben: www.bamer.hu/haz

Utána jött a szigetelés. (erről már nincs kép) Hungarocell helyett
faváz készült, arra Heraklith-C. Ez és a fal közötti 15 cm rést
cellulózpehellyel fújtuk ki. A födém hőszigetelését szintén ez adja. A
lábazat zöld XPS. Vakolat hagyományos habarcs, arra kőporos vakolat.

2010-ben lett kész, azóta csak egy helyen volt gond, ott is annyi,
hogy került a cellulózpehely alá kőzetgyapot, de nem a drága és
merevet vettem, így összeesett. Pár dm2 rész volt csak, kinyomtam
purhabbal.

Én leszedném a hungarocelt, és ilyen, vagy kőzetgyapot hőszigetelést
raknék föl. 10 cm alatt semmit sem.

szia: Balázs