[Epitesz-barkacs] Ujraszigeteljem?

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Jún. 12., Sze, 13:11:27 CEST

Na most az a kerdes, hogy mi az olcsobb? A vizszigeteles (ill. a
nyomozas a viz utan), vagy az egesz padlo folszedese. :)))

Nekem van egy halvany sejtesem, hogy Imre inkabb az elobbit valasztja. :)))

Nalad persze mas volt a helyzet, hisz Te eleve az egesz hazat
atepitetted, ha jol emlekszem. Imre levelebol pedig nem tunt ki, hogy
teljes felujitasrol van szo, vagy "csak" a hoszigeteles es azzal egyutt
a vizesedes megoldasarol.

Karoly