[Epitesz-barkacs] fodem

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Jún. 22., Szo, 10:43:06 CEST

http://static.rwbautech.hu/media/3/5/4/354_I_800x600.jpg

Van aminek az alja nem ilyen szep sik. Azokat fal melle szantak
fuggolegesen, ott csak para meg levego kell kozlekedjen benne. De itt sik
kell legyen, hogy tudjon oldalra folyni a viz.

Ha nem kell jarhato legyen, akkor lapostetonek hivjak. Es akkor siman lehet
beton, hoszigeteles, vizszigeteles kesz. Van ilyen koporos uv allo
bitumenlemez is, meg hegesztett pvc is. erre max valami leterheles kell,
hogy a szel ne szedje fel.

Vajk

Vajk