[Epitesz-barkacs] fodem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Jún. 22., Szo, 00:24:50 CEST

Vajk Fekete wrote:
> Ha a fal egy szerkezet a fodemmel, es egymashoz kepest nem fognak
> mozogni, akkor tulkepp nem tul nehez a feladat.

Vagy ha fognak is, majd a hungarocell kicsit elválik a faltól. :-)

> Drenlemez: tojastarto, pogacsaslemez. Egy muanyag lemez, amin
> 8-10-20mm dudorok vannak, ez eltartja a felette levo cuccot, igy lesz egy
> legres ahol kifolyik a viz meg kiszellozik a para.

Aha, értem. Látni még nem láttam ilyet, de el tudom képzelni.

> A masfel szazalek eleg komoly lejtes, a legfelso beton kedden keszul,
> lehet
> kicsit csalunk vele, nem egyenletes vastagsagu lesz, visszavesz a
> lejtesbol. A nagy lejtes a drenlemeznek kell, hogy sok meteren is
> rendesen kozlekedjen benne a viz.

Ez jó trükk, lehet, hogy itt is javaslom.

> Nekem a tervezo maniaja volt a kavicsbaagyazott burkolat, es ala
> szurobetont irt (csak nagy kavics van benne, mint egy szivacs, atesik
> rajta a viz) ala meg 20mm drenlemezt, meg meg masik drenlemezt. Aztan pl az
> elen ezeknek a dren retegeknek ki is kellene valahol csurogni, meg en tuti
> rendes csempet akarok.

Lehet, hogy itt inkább ez a primitívebb megoldás lesz, és nem annyira fontos,
hogy ott azon a részen mittudomén asztal-szék stb legyen. Aszonta az ismerősöm,
hogy nem akar ő a szomszédokhoz átbámulni...

> Azert szep m2-enkenti arat ossze lehet legozni, a vegen a 8-10ezer
> forintos csempe nem is nagy tetel.

Majd kiderül, mit választ.