[Epitesz-barkacs] fodem

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Jún. 22., Szo, 19:09:51 CEST

A mostani szabalyozas annyira fel a foldrengestol, hogy mindenkeppen sok
beton es koszoru kell a hazba.

Masreszt a belestestesdi ertelme az volt, hogy speci szerszamok nelkul meg
lehetett csinalni kezzel. Most ha kijon egy betonpumpa 4 orara az 45000
forint, es maga a beton kiszallitva kb ugyanannyi mintha veszek sodert es
cementet es kihozatom.

Viszont igy 4 ember 4 ora alatt bedolgozik 10m3 betont. Ha keverovel
lapattal es talicskaval csinalnak, ennel tobb embernek ez 3-4 napi meloja
lenne. Nem is lenne olyan jo, es tobbe kerulne.

Vajk