[Epitesz-barkacs] fodem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Jún. 22., Szo, 21:33:51 CEST

Vajk Fekete wrote:
> Zsaluanyagot berelni is lehet. Mint a lego. Nagy projekten a terv
> resze
> hogy hogyan kell osszelegozni a zsalut, az anyagkiiras resze a
> jegyzek hogy
> melyik legokockabol hany kell :-)
>
> Ezek mind sokba kerulnek, de az ember is sokba kerul. Egyre tobbe. Egy
> rendesen dolgozo segedmunkas ma egy hosszu napra 10-es feketen! Ha
> harom
> ember megrak nekem sittel egy 8m3 kontenert egy nap bontassal egyutt,
> az
> [...]

Írj még ilyeneket, mert tök le vagyok maradva.
Láttam a közelmúltban az utcánkban ilyen kis földgyalu alakú masinát, ez lenne a
bobcat? Láthatóan rengeteg földet mozgatott meg. Valami nyeles telekről hordta
ki vagy vitte be, fene tudja.

Már csak azt kell tudni, hogy ezekhez a mai holmikhoz hogy és hol lehet
hozzáférni.

Na aztán az építés számos más területén is ma már minden máshogy van, mások az
anyagok, az eszközök, a rögzítési, szerelési módok, szóval van mit tanulni. Vagy
már jobb, ha nem tanul az ember, hanem rábízza olyanra, aki tudja?