[Epitesz-barkacs] fodem

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Jún. 22., Szo, 21:06:54 CEST

Zsaluanyagot berelni is lehet. Mint a lego. Nagy projekten a terv resze
hogy hogyan kell osszelegozni a zsalut, az anyagkiiras resze a jegyzek hogy
melyik legokockabol hany kell :-)

Ezek mind sokba kerulnek, de az ember is sokba kerul. Egyre tobbe. Egy
rendesen dolgozo segedmunkas ma egy hosszu napra 10-es feketen! Ha harom
ember megrak nekem sittel egy 8m3 kontenert egy nap bontassal egyutt, az
30ezer az embereknek. A bobcat orankent 6000 forint (plusz kiallas), es egy
ora alatt megrakja a kamaz-t, nem kell hozni vinni a kontenert. Es
elvisznek egy nap 32m3 szart, nem egy het alatt.

Vajk