[Epitesz-barkacs] rezes téma

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2013. Jún. 26., Sze, 12:49:05 CEST

Mikor tiltott volt, vagy 20 éve,  én 25 literes tejes kannából csináltam
lepárlót. A pálinka tetején úszott az alumíniumból kioldódott valami,
ami úgy nézett ki, mintha egy csepp ezüst festék terült volna szét rajta.
A cefre alkohol tartalma is káros reakcióba lép mindennel, kivéve a
rozsdamentes anyagot és a rezet. A párlat meg töményebb, tehát nagyobb a
gond.
Szeretnék minőségi főzetet készíteni, bár így, hogy nem tilos, semmi
poén benne. ;-)

Misi