[Epitesz-barkacs] Cipő sarok belsejének javítása

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Már. 7., Cs, 16:01:54 CET

Azt is ismerem, de az teljesen mas. Olyan kulonleges vagyok, hogy
egyszeruen olyan a jarasom, hogy nem minden cipo birja.

Ez a sarok beszakad, ez 1-2 honap nem gagyi ciponel is. Meg tokre hibatlan
a felsoresz, meg a talpa is, es mar hordhatatlan. Egyszeruen kerulom oket,
sajnos nem mindig lehet megallapitani hogy racsbol van-e a talpa.

Olyan a labam, hogy atlag markas sportciponek ket ev alatt kilukad a talpa
a nagyujjamnal, pedig nem focizok benne. A teli, viszonylag bakancstalpu
cipomrol a 4mm butykok egy resze nullara eltunt ket szezon alatt, pedig
kocsival jarok!

Vajk