[Epitesz-barkacs] Cipő sarok belsejének javítása

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Már. 7., Cs, 16:15:11 CET

Sziasztok!

Az a vicces, hogy ilyenkor már belemegy a sarokba a víz, és elkezd
sípolni/nyiszeregni a cipő. Nekem is amelyik cipő elindult ezen az úton,
nem sokkal később már más bajai is lettek, használhatatlanná vált a
felsőrész miatt is -meg mintha annak is elhasadt volna a komplett talpa.

Én pont azért szeretném megmenteni, mert kívülről még nem megviselt.
Nem ázik be.

Ha most elmondom, hogy ez a kínai cipő 6-7 éves, akkor lehet csodálkoztok.
De ennek oka van.

Az egyik, hogy ezt csak 0 és 20 Celsius között szoktam hordani.
Mert ha hidegebb van, inkább bakancsot húzok, ami a bokámat is védi.
Ha meg melegebb van, akkor ez nem szellőzik eléggé.

A másik ok, hogy ezt nem itthon vettük. hanem Szabadkán a piacon.
2 párat vettünk.
Egyet a fiamnak és egyet nekem.
A fiam az övében járt középiskolába, ami napi 4 km gyaloglást jelentett
évekig.
Vagyis ez nem az egyszer használatos minőség.

Üdv. Tibi