[Epitesz-barkacs] Garazs

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Már. 23., Szo, 14:56:44 CET

Hali!

Azért alapvetően nekem az a tapasztalatom, hogy amilyen az adjonisten,
olyan a fogadjisten. Udvariassággal, korrekt hozzáállással (ami nem kerül
semmibe!) nekem eddig mindig mindent sikerült elintéznem és a hivatali
dolgozók is általában segítőkészek és megértőek. Aki úgy megy be, hogy
rögtön az asztalt borítja, rögtön paragrafusokat vág az emberek fejéhez,
nyilvánvalóan átverésre játszik, annak sokszor sokkal nehezebb dolga van.
Nyilván van olyan pont és eset, ahol bili borításra van szükség, de lehet
úgy indulni, hogy oda ne nagyon jussunk el.

Szabolcs