[Epitesz-barkacs] Garazs

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2013. Már. 23., Szo, 15:03:17 CET

2013.03.23. 14:56 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
> Azért alapvetően nekem az a tapasztalatom, hogy amilyen az adjonisten,
> olyan a fogadjisten. Udvariassággal, korrekt hozzáállással (ami nem
> kerül semmibe!) nekem eddig mindig mindent sikerült elintéznem és a
> hivatali dolgozók is általában segítőkészek és megértőek. Aki úgy megy
> be, hogy rögtön az asztalt borítja, rögtön paragrafusokat vág az
> emberek fejéhez, nyilvánvalóan átverésre játszik, annak sokszor sokkal
> nehezebb dolga van.
> Nyilván van olyan pont és eset, ahol bili borításra van szükség, de
> lehet úgy indulni, hogy oda ne nagyon jussunk el.

Erre írtam, hogy "ha úgy akarják". Teljesen rajtuk múlik. Ha nem nyered
meg a szimpátiájukat,
cseszheted :-) Ráadásul ugye ezek az ügyintézők jórészt olyan építési
kérdésekben döntenek,
amilyen épületeik nekik sohasem lesznek. Elképzelhető a hozzáállás...
meg a szélesre tárt zsebre
is rá lettek szoktatva, gyakorlatilag a kötelező minimumot is csak
baksisért csinálják meg.