[Epitesz-barkacs] Garazs

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Már. 23., Szo, 15:17:56 CET

2007. májusban ép.üi. a tetőtéri ablakban függönyt látott az utcáról nézve,
de helyszíni szemle nélkül (500EHUF fenyegetéssel) kérjek
használatbavételit

Fellebbezés, hogy az a tetőtér belülről nincs kész, -> nincs használatbavételit
kiváltó ok, kérek helyszíni szemlét, és saját hatáskörben visszavonást,
vagy küldeni másodfokra a közig hivatalba (jun)

októberben. bemegyek a közig hivatalba, hogy hol akadt el, akkor derül
ki, hogy a p.csa sem föl nem terjesztette, sem nem vonta vissza

közig hiv. nyomására novemberben helyszíni szemle, tényleg
alaptalan a hatóság, vissza kell vonni.

az ép. ea. p.csa volt az adjonisten,  én meg a fogadjisten