[Epitesz-barkacs] Garazs

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Már. 23., Szo, 19:00:53 CET

egyszer küldtek egy levelet 2011-ben, hogy általuk megjelölt időben jönnének
és  az én 1986-os ép. engdélyemre vonatkozó 12/1986-os ÉVM rendeletből
aláhúzottan az "... és folyamatosan végzik..." mondatrészt is, tehát ennek a
boncolgatása is részfeladata lenne.

még mielőtt megjöttek volna, pár mondatban írásos formában reagáltam:
~~~
az építésmenedzsment feladatába beletartozik egy  "hatósággal való
kapcsolattartó ügyintéző"" is, tehát az ép. hatóság helyszíni szemlére
vonatkozó levelük alapján
a kivitelezést megint abba kellett hagynom, átalakulnom "jogi előadóvá" is,
építésvezetővé is, és hogy a levelet megírjam, még titkárnővé is stb

ez alatt a 10 nap alatt az utcáról benézegető laikus szemlélődő által észlelhető
tevékenység folyamatossága látszólag megszakadt, de a "háttértevékenység"
mindezek ellenére "folyamatosan" továbbra is folyik. :-)

megértem, hogy a vagyonadó miatt megpróbálnak minden függő szálat elvarrni,
de az átalakítás előtti állapotban levő 1935-ös lakhatási korábban is meg volt.
~~~~
Jöttek, ne vegyem személyem elleninek, nekik is időnként szemlézni kell,
mondom persze, hiszen törvény erejénél fogva, stb,stb, nem volt több negyed
óránál, és békésen meg voltunk, a jogszabályi értelmezésre már ki sem
kellett térnünk