[Epitesz-barkacs] Garazs

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Már. 23., Szo, 20:19:09 CET

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2013.03.23.:

> Nem baj, majd áthelyezteted őket, ha sokat baszakodnak :D

igazából ahhoz nagyon sötét ügyintéző kell, hogy áthelyeztethető legyen :-)

a " pártatlanságát ", "összeférhetetlenségét " tudod meglovagolni, akkor is
csak a Te ügyedben kér(het)sz ügyintézőcserét ( van ez a KET törvény,
elvileg mindegyiknek ebből vizsgáznia kellett 2004-től, de sokszor nagyon nem
értik, hogy mit magoltak be, ha egyáltalán.... )
Szóval ezt a KET-et kell egy kicsit " megértelmezned ", az ügyintézők
nagy része hagy magán annyi rést, amit lehet tágítani :-)