[Epitesz-barkacs] Garazs

Beka beka63 at freemail.hu
2013. Már. 23., Szo, 19:51:42 CET

Hello SZIGETI Szabolcs!

> Ezzel csak az a baj, hogy esetleg a éphatóság nem
> díjazza az ilyen vicceket, és szépen elkezd körülnézni.
> Ilyenkor aztán könnyen találhatnak valamit.

Ez amúgy egy nem normális környék volt.
Mikor a kollégám beszét a szomszédairól, mindig azt hittük,
hogy finoman szólva is túloz. Aztán mivel jóban voltunk,
meg osztálytársam is volt, meg motort is szerelgettünk,
szóval voltam kint párszor. Nem hazudott! Valóban annyira
hülyék voltak a szomszédai, mint azt leírta.  :o)

Például feljelentette az egyik szomszédja. Az volt a baj,
hogy nem volt fedele az emésztőnek. És ugye mi van akkor,
ha a szomszéd fiacskája beleesik a fedetlen szarosgödörbe.
Kijött az illetékes elvtárs, hogy rendet tegyen a káoszban.
Szép rendezett kertet talált.
Amit nem talált, az az emésztő.
Azért nem találta, mert nincs, mivel csatornázott az utca.
Átment a szomszédba, hogy rákérdezzen a problémára.
Aztán meg visszajött, hogy elmondja mit hallott.
Végül kiderült, hogy a gyerekeknek épített un. pancsolót
nézte emésztőnek. Hogy azt hogy gondolta, hogy az ő
kölke majd beleesik, mikor két méter a kerítés, a tetején
szögesdróttal, tehát a kölök átjutni nem igazán tud.
Ráadásul a szomszéd gyerek mit keresne az itteni kertben?
Szóval vannak nehéz emberek...   :o)

    Géza