[Epitesz-barkacs] Garazs

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Már. 24., V, 16:08:49 CET

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2013.03.24.:

> Hiába kergeted be őket bárhova is, ahol nem érzik
> jól magukat, ott nem lesznek

a mi falunkban sokan meséltek arról, hogy mennyi kenőpénzekkel tudtak
ezt-azt  elintézni (amit egyébként törvényesen is megkaphatott volna,
ha ismeri a rendeleteket), no annyi kenőpénzt én nem kívántam/
kívánok beáldozni.

> kedvesek veled... el kell érni, hogy jól
> és nyeregben érezzék magukat, akár így
> van ez valójában, akár nem.

végezetül emiatt IS tudtak Abszurdisztánra lezüllesztenii ezt
az országot a hatalmasok

amelyik pedig döbrögi reinkarnációjaként akar törvényt ülni felettem,
az visszakapja tőlem, nekem már 45évvel ezelőtt kezdődött
el ez a fajta szocializálódásom, már abban az átkosban ...