[Epitesz-barkacs] Garazs

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2013. Már. 24., V, 14:20:09 CET

On Sun, 24 Mar 2013 10:45:30 +0100, Zsiráf wrote:

> Nem vagyunk
azok, be lehet kergetni őket az erdőbe a saját jogszabályaikkal.

Leginkább azért, mert rendszerint ők maguk sem tudják pontosan, hogy mi

> alapján is járnak el, csak követik a belső utasításokat. (Saját
tapasztalatok
> alapján írom ezt.)
> Csak éppenséggel, mint Tamás írta,
nagyon fel kell készülni. Elismerem, ez
> időigényes és tényleg
fárasztó tud lenni.

Hiába kergeted be őket bárhova is, ahol nem érzik
jól magukat, ott nem lesznek

kedvesek veled... el kell érni, hogy jól
és nyeregben érezzék magukat, akár így

van ez valójában, akár nem.
Hiába oroszlánkodunk meg jasszkarizunk az áthelyezéssel,

mégsem én
szoktam hetente panaszkodni az építési hatóságra, hanem a
kedves

oroszlán úr. Pedig én is szoktam négy megyében, öt birtokon is
építkezni,

viszonylag sűrűn.