[Epitesz-barkacs] telehatarbeli vitak

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2013. Már. 30., Szo, 19:46:01 CET

Szervusz HJózsi!

Jogszerű eljárás: jegyzőnél lehet ilyen nyavalyákat valahogy kezelni.

Jogszerűtlen: totális gyomírtó, gázolaj. Előbbi jobb, különösen, hogy a fa
alatt úgysem nő növény. Az egyik régi szomszédunk a fóliasátrát árnyékoló,
telekhatáron álló jegenyenyárt gázolajjal öntözte. Ki is pusztult
nagyjából, majd egy vihar három telken keresztüldöntötte. Ezek így nem
veszélytelenek. A gázolaj ráadásul környezetszennyező is, a másik elbomlik.

szia: Balázs