[Epitesz-barkacs] telehatarbeli vitak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Már. 30., Szo, 19:57:41 CET

Szia Balázs!

Valóban be kéne mennie az ismerősömnek, nekem eszembe se jutott.

Ez a szomszéd növény kiirtása se rossz, de ez durva szomszédháborúhoz vezetne.
Ez valami rosszindulatú pasi, képtelen kommunikálni, pedig meg lehetett volna
oldani a problémát. Az ismerősöm olyan faszit hívott segítségül, aki simán
átmászott a szomszédba, és tőből levágta azokat az ágakat, amik átnyúltak.
Lehet, hogy ha a szomszéd kommunikációképes, akkor csak a kerítés vonalában
kellett volna az ágakat megmetszeni valami magas létráról vagy hosszú nyelű
eszközzel lentről, és béke lenne. Sajnos nem ez történt.

hjozsi